PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

AndraAvenyn&Riverside<3

Hello igen =)

Precis kollat på andra avenyn. Det var bra idag :) Det lär bli bättre nästa gågn med, vad tycker ni som såg det? P:

Stallet innan då, gick sådär, Morris var seg och jag var inte på det där tålamodsdagen riktigt.. Men det går säkert bättre imon! :)

Just nu sitter jag och äter lussebulle! :D mmm! Min mamma har kommit in i ett stadie där hon bakar jämt och det är alltid lika gott! Tur att man har mammi! hihi<3

Nu ska jag kolla lte på riverside =) Jag har ju missat det i flera veckor nu! :o

Aja, värdelöst inlägg kanske, men jag gillar att skriva! =) Hoppas att ni gillar lika mkt att läsa ;)



puss&kram och nyp i stjärten! (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja riverside o AA äger ju verkligen! synd att AA bara är en gång i veckan :)

2009-12-09 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0