PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

bad update

Förlåt sötnosar! ♥

Igår fanns det verkligen ingen tid alls till att blogga! =( Bra en massa plugg hela kvällen, + en nattfika med mammi&pappi vid typ 23 tiden! xD hihi, det blev lite cheescake, mumma <3

Tog julkort igår också >.< hahah hmm, ja vill ni se? ;O jag visar gärna inte frivillgt nämligen! ;) Ni får säga till.

Idag fick jag reda på spanskaprovet som hade gått mkt bra, G+ :) Nöjd, trodde knappt jag skulle klara G x] Varför säger alla lärare till mig efter nästan varje prov; varför säger du att du inte kan? Du har ju bra på de flesta grejer, dåligt självförtroende! HAHA, jag suger. Nöjd iaf =)
Gjorde samhällspovet idag med. Guuuuud...snälla hjälp mig om du nu finns? :s
As svårt! :O

Nehe, nu ska jag kika vidare, kanske äta en av mammas nybakade lussebullar? (; mmm!
Ni får gärna vara avundsjuka! (; hah.

Love is in the air..♥


Dagens låttips: Beacuse the night - cascada (mariette (a))

love . love. love.


Kommentarer
Postat av: Sofie Andersson

Sitter här på jobbet o kikar i din blogg, kul o läsa=)!

O gissa om jag blev sugen på cheescake..mmmm!! Gott gott!

Hoppas allt är bra med dig, o att skolan går fint..o jag vet, 8:an innebär mkt plugg o massa prov,men de fixar du galant=)! O snart är de ju lite ledigt!

Sköt om dej!

Kram Sofie

2009-12-10 @ 11:43:42
Postat av: johannabanna ((:

Hihi, kul att du tkr så! =)

Cheesecake är gott! :)

Här är allt bra, hur är det med dig? Åttan är hopplös, men jag är godkänd i alla ämnen än så länge iaf ;) så vi hoppas bara på bättre resultat framåt vårkanten! ;)

Dsm!

2009-12-10 @ 19:40:11
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här är de bara bra..lite trött så här på fredag morgon bara..ska bli skönt me helg=)!



Visst är det roligt om man får vg eller mvg..men huvudsaken är att man är g, så man slipper göra massa omprov o så! Jag minns att jag ibland hade typ ett halvt poäng över godkänd..gissa om man va glad då=)!



Nähä..om man skulle ta o jobba lite=)

Trevlig helg på dej!!

2009-12-11 @ 08:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0