PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

chacha ;)

chenna! :)

Kom hem från stallet för en stund sedan! Gick bra bra :)

Nu är det snart mammas pojkar, sista gången, jag hoppas verkligen att Christian väljer Victoria även att det är så stor åldersskillnad! Och att Bobby väljer Jane för han kommer ändå slå henne senare ;) haha och att Tim väljer Moa! :) Haha, stackars er som inte följer programmet som jag gör fattar antagligen ingenting av vad jag skrev nu.. Menmen ;)

Sen är det Glee också! <333 Åååh, jag älskar det! Tina och jag ska filma oss själva när vi försöker dansa likadant som dom! xd hihii, får vell se hur det går  :)

Till sist vill jag säga Übergrattis till henny plutten som blivit så stor att hon fått körkort idag, jag är stolt över lillan! :')<3


Kiss and love, ha en bra kväll!

Du är underbar! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0