PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dålig update, träning i eksjö och snöstorm

Hej och förlåt för dålig  update sötisar!
Ska bättra mig! (a)

Har precis gjort klart ett arbete som ska lämnas in imon. Skrev för enkelhetens skull om Island ;) hihi
Men det blev rätt bra tycker jag! :)

Igår var det träning för Karin i Eksjö :) Det gick hur bra som helst! Jag svävade på moln! :) Hon tyckte att vi blivit mycket duktigare sen hon såg mig sist och att jag har verkligen tagit tag i min ridning ordentligt! :) Jag har ju inte tränat för Karin sedan agusti typ ;o Men men, det gick jättebra iaf!
Tråkigt var ju att det blev värsta snöstormen ute :S Usch, jag och jeffa sov i bilen hem och dit men mamma kunde ju inte det eftersom hon körde bilen ofc men hon mådde inte alls bra för det var så halt och så nervös och hur lätt får hon inte hjärtklappning tror ni? Usch, stackare! Men hon löste det jättebra! :) hihi, duktig mammi! ♥

Idag fick jag reda på mitt betyg i matte och fysik.
Tack och lov så blev jag godkänd i matte! :D Yes! Men det var på gränsen men jag klarade mitt svåraste ämne! :D
Och fysik fick jag också G på.. Kunde fått bättre men har inte sattsat (stavning?) så mkt på det ämnet..

Var ute och gick några varv i paddocken med hästarna idag. Hahah, måste sett dumt ut, hela familjen ute med tre ponnisar i paddocken xD Men vi ville inte gå ut i skogen då och det är ju så grymt halt! ;o Och de hade inga broddar. Så då blev det paddocken som gällde! ;)
Som tur var stötte vi inte på räven idag, räven som kommer och hälsar på jusse och jeffa i paddocken! ;O Den kom in i paddocken! :O Den gick  emot jeffa och phu. Det mååste ju varit en skabb räv? Men svansen såg helt okej ut så den hade vell precis blivit snurrig kanske? ;) lite obehagligt endå! (; hihi
 Söt iaf! ♥

Ojoj, detta blev ett meterlångt inlägg! :o Hoppas ni vill läsa mkt darlings<3 hihi
Ska vell ta och avsluta detta och hoppa in i duschen en snabbis!

Ta hand om er finaste! :*
kiss and love


// Johanna

Kanske var det lika bra att det blev såhär? :(</3



Ps. på fredag blir det jullov! :D Vad ska ni ha på er? (((:


Kommentarer
Postat av: emeliehoppman

Sv: Tack:)

Tävlat upp till LA men med mina jag har just nu så upp till LB, har även en 5åring som jag ska debutera nästa år :))

Det ska jag.

2009-12-16 @ 23:50:53
URL: http://meliehoppman.blogg.se/
Postat av: Elin

Wiie, kul att det gick så bra! :D

2009-12-17 @ 13:08:53
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0