PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Glee! Min nya drog ♥

ChaCha! =)

Hemma från stallet nu. Kollar på Glee :) Åh, vad bra det är, I'm in love ♥
Jag vill också vara med i sån dans klubb jue! :D hihi, man rycks med hela tiden! =)

Stallet gick bra :) Mörkt och kallt är ganska mysigt ibland =)

Nei, asso jag vet inte vad jag ska skriva, det är ju antagligen inte så jätte roligt att läsa om ad som händer i mitt lilla liv som blondin. Snälla söta rara ni, kan ni inte kommentera om vad just ni vill att jag ska skriva om ? =) Det skulle betyda lite för mig (; hihi, nej men iaf veta lite om hur ni tkr och tänker.
Det är ju inte roligt för varken mig eller er om ingen av oss tycker om att läsa det som skrivs.
so, please?<3

Nu ska jag kolla färdigt, sen kollar jag om ni kommenterat något! :) Så jag får lite inspiration.

pussas.

Han är faktiskt riktigt söt! :')<3 Om livet vore så enkelt hade jag gått fram till dig på en gång!

Kommentarer
Postat av: fia

sv: tack johanna, det känns jättebra:) ja, jag hoppas det blir bättre snart! puss<3

2009-12-04 @ 16:23:19
URL: http://sofialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0