PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

God kväll sötisar :*

Ligger i sängen ny duschad i min fina hello kitty pyjamas<3
Kan dt bli bättre? :)

Imon ska jag sova till kl 11 och sen till stallet och fixa allt så att min pojk får det välstädat och skönt i lägenheten! (L)
Sen hem och äta, fixa mig och sen vetlanda med mamma,jusse,jeffa och leo! <3
Gina tricot (L) Har bara en känsla av att det kommer vara grymt mkt folk och ganska så utplockat! Men men, något finns vell kvar! :)
Hoppas.

Till helgen blir det nog a6 :) För att shoppa mer, det finns ju lite större utbud i jkpg än i vetlanda så..


Jag ska lära Morris nya trix någon dag med! :D Haha, får vell se hur det går!

Blir somsagt då inte så mkt uppdatering imon då med tanke på all shopping! <3
Vi hörs imon kväll!

Kommentera mina inlägg och vad ni vill jag ska skriva om nu då, blir ledsen annars!


Kissss and love bbys!

//Jojjo


Kommentarer
Postat av: fia

sv: därför att du kommer frysa ihjäl och bara träffa en massa jag-blir-så-hiiimla-full-på-en-halv-cider-fjortisar. ;) Men du kanske vill träffa dom, vad vet jag, haha. :D



Nämen tack johanna. ;d Tror jag, haha!

2009-12-29 @ 03:50:16
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

2009-12-29 @ 12:21:32
Postat av: Hennypenny :)

Jag ska till jönköping idag :D

2009-12-29 @ 12:44:42
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: Sebbe

hej =) , jag vill ha med dig i min veckans blogg tävling om du vill delta =)

kramar!

2009-12-29 @ 13:25:13
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0