PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hemma.

Cha cha :D

Igår var det en underbar kväll hos Tina! <3
Tack alla flickor! :*

Idag sov jag till typ kvart över tolv. skönt! Sen blev det stallet och så red jag tsm med Elin! :)
Riktigt snö oväder blev det! :o Och morris var helt störd vissa tillfällen ;) Men sånna dagar har vi alla antar jag ;) hihi.
Nu har jag suttit och försökt plugga lite  men det gick inte lika bra som jag tänkt mig, endel blev gjort iaf! :)

Nu ska jag strax till kyrkan! :( trååkigt!
Sen kommer mormor o morfar och äter kvällsmat! Våfflor! <3 mmm!

Nehe, nu måste jag åka, tråkigt inlägg jag förstår er!

en bild från igår.

Tina och Johanna! :*

Jag är bara lite längre.





För endel rinner tiden iväg och allt blir som planerat, för andra tar det år att få svar och ingeting fungerar som planen är sagd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0