PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

hiss eller diss

Nu kör vi lite



Hissar

*
Mina hästar är underbara!
* snön, ganska mysig när den inte är blaskig! :)
* nyår? Eller ska jag behöva sitta hemma med mig själv? ;o
* mina fina vänner! :)
* honom.
* blondt långt fint hår!<3

Dissar

* Mörkret, känns som om det är mitt i natten och så är klockan bara 17 :o
* Mitt korta hår
* folk som pratar skit bakom ryggen på en och sen när man träffas så är man hur gullig som helst , grrr! :S


Kommentarer
Postat av: fia

sv: Jo, kanske inte överdrivet skönt, men skönt är det iaf. :) Jag är glad att jag fick en iaf, man känner sig jätteavslappnad efteråt. :)

2009-12-26 @ 17:46:30
URL: http://sofialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0