PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hur jag och Camaro tränar när vi inte har vintervila!

Tänkte skriva lite om min och Camaros träningsvardag! :)

Ja, vi börjar veckan med ett pass i paddocken. Jag har ofta inget speciellt som jag tränar på just den dagen om ni förstår, utan jag tar ridningen som den kommer och tränar på det jag känner behövs tränas på ;)

Tisdag: Rider även då i paddocken, lite lugnare och känner igenom så allt känns okej.
Onsdag: I vanliga fall så är det hoppträning för Jenny, så onsdagar är det hoppning som gäller. 8ev. varranan vecka till våren)
Torsdag: Blir en lugn mysig runda i skogen :) (ev. varranan vecka för Lasse berglund)
Fredag: Är den lediga dagen, skönt för både Morris och mig att vara lediga.
Lördag: Rider vi i paddocken igen.
Söndag: Skogen :)

Ja ungefär så ser vardagen ut, självklart följer jag inte detta schema exakt! Nån gång kanske det blir två vilodagar, brukar bli så, har så mkt i skolan! :/ Men Det var en liten inblick i min hästplanering! :)

Hur ser eran vardag ut med era hästar ? :)


Östrahults Camaro!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0