PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Jag känner bara för att säga er hur..

..jävla bra jag har det!

Jag kan gå och gnälla på saker och inte förstå vaför jag inte skulle kunna på den tröjan och dom märkes jeansen, men jag tänker inte efter på att jag har en ponny för 60 000? Eller att camaro kostar minst 2500 i månaden? Usch. Men när jag väl inser hur bra jag har det, så känns de där jävla jeansen värdelösa! =)
Hade jag inte hafft Camaro så hade jag lätt kunnat få handla kläder för de pengarna han kostar i månaden ist. Men, nej aldrig att jag skulle kunna göra mig av med Camaro för att shoppa ist! Nog med att shopping är bland det bästa jag vet så skulle jag inte göra det om jag så skulle bli hotad! :) Morris är mycket bättre! ♥
Och nej, jag är inte den som visar mig i trasor på stan eller är värsta äckliga ungen i skolan som inte har några hela kläder (även fast det är modernt med håliga jeans ;)) Onej, då tror ni fel.
Jag har väldigt många fina kläder och dessutom det mesta består av märkeskläder. Jag har det så bra.
Varför ska det bli så? Varför är man aldrig nöjd med det man har?
Det är ett mysterium.. Jag har det så bra.
Det känns så bra just nu. Att bara kunna sitta här och berätta att jag har det så bra. Helt underbart ♥
Sedan känns det lite surt till dom som antagligen inte har det lika bra som jag.. :( Det är tråkigt.
Men dt kan jag inte hjälpa nu. Den här bloggen handlar om mig.
En sista gång bara?
Jag har det så bra.

Sen blir det Sean Banan!<3

kiss and l♥ve.

// Jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0