PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

körslaget<3

heej lovleys!<3

Skolan som vanligt då.. Imon är det jullov! ♥
Haha, imon ska jag,Tina, Ade, Leo och Carro va med i julkören , omg!
Jag kan fan inte ens låtarna, men men, dt blir nog bra endå!

Innan var dt glöggkväll i stallet, mysigt! :)
Efter det lekte jag och jeffa ta i paddocken med ponnisarna! :) hihi, morris är bra på snäva svängar! (; <3

Vad ska ni göra på erat jullov? :)<3


Imon blir det stallet efter avslutningen med Maja och Elin :)
Hoppas det inte snöar allt för mkt!

Imon kväll blir det New moon med dom bästa! :) Agge♥, Leo och Martin! :D<3
Hoppas vi får plats! hihi

Nu ska jag fortsätta kolla på Glee. Hörs kanske senare, annars s'ger jag god natt och god jul! ;D<33



kiss and love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0