PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

läsar fråga

Fick en läsarfråga nyss:

Varför bloggar du? :)
Svar:
Jag har lixom blivit beroende av det och gör så mkt uppdateringar jag kan.
Det är som en slags offentlig dagbok för mig, jag gillar att dela saker med andra och
jag tycker detta är ett bra sätt att förmedla min vardag och det som händer i mitt liv på :)



dagens låttips
Ambitions - Donkeyboy ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0