PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Lyckad dag! : D

Hej snyggingar! =)

Vetlanda idag då.
SHoppade ingenting på rean, men ordinare pris känns bättre! (y) haha

Köpte äntligen mina glitter/lack leggings som jag velat ha så länge men aldrig hitat några som passat. Men idag kunde jag till och med gå upp en storlek, jag kunde ha storlek Small! :D Helt galet var underbart! :)

Sen köpte jag en jättesöt stickad tröja som gått på reklamen på gina ni vet? En rosa<3
Supersöt och skön!
Det var Gina Tricot det..

Sen blev det HM.
Gillar inte kläderna så mkt där längre, men bh:arna (?) gillar vi (Y)
Köpte en ljusrosa där oxå, så gulligt med rosa underkläder! :D
Även där har jag nu lyckats gå upp en storlek ? :O Är detta möjligt? Har jojjo gått upp i vikt? :D
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhh! :DDDDDDDDDDDD
UNDERBART!

Köpte också två eyeliner på HM, en glittrig och en helsvart! =)
Bra köp idag! :D


dålig bild och skitig spegel! ^^


bh, 2 eyeliner och glitter/lack leggings!

Nice va? :)

_______________________________________________________________________________________________

Imon kommer alla i stallet hit, nästan, det var några som inte kunde men iaf kommer det bli mkt trevligt!
Majsan ska ta med sin kamera, alltså en sån jag ska köpa någon dag! :)) Test fota lite! ^^<3

Nehe, nu är jag trött och bör vell snart gå och lägga mig!

Vi hörs kanske sen om jag kommer på något att skriva! ;)

Pusshej! <3


Kommentarer
Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2009-12-30 @ 01:10:03
URL: http://bloppiss.blogg.se/
Postat av: N

Sv: Va har du för häst? :)

2009-12-30 @ 13:48:57
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: tina <333

wow, det är skitbra att du har gått upp jojjo!!!! ;o och skitsnygga köp! Var köpte du dina leggins? Jag letade efter likadana, men jag hittade bara sånnadär leggins som ser ut som cykelslangar.. sånnadär helt blanka som är svarta... eller ja, mamma hittade dom men iallafall, och dom passa inte ens mig :<

2009-12-30 @ 23:33:36
URL: http://mintina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0