PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Mer klappar! :)

Tja på er! :)

Idag skulle jag och mamma på julotta. Men..*host* Den började vid klockan 6 och mamma vaknade tre minuter i, så hon sket i det! xd hhaha, så sen väcker hon mig vid typ halv elva och jag hade inte ens tänkt på det. Så , vad gör jag? ljuger för prästen eller berättar sanningen?

Om jag hade fått bestämma så hade jag ljugit men det fick jag inte för mamma. Men aja, vi får vell se hur det blir ;) Så ingen julotta för min del iår (;

När mamma och pappa åkte till stallet för att mocka oså hittade vi mer julklappar under granen! :o
Det var två till oss var. Jag fick Idolskivan - rabih♥ och en hästtröja till, dock inte i kingsland men den var fin endå! :) (kommer bilder längre ner!)

Sen gick jag upp och sminkade mig och grejade för att senare åka till vetlanda till några..vänner? Vi är inte släkt men det är typ min låtsas farmors barn och barnbarn som vi typ alltid brukar byta paket med osånt. Inte iår, i år fick vi bara paket av Farfar och Gunnel. Blev jätte glad över mina saker jag fick! :D



Exakt förklaring
*Necissär
*Två sminkväskor
*Deo
*Söt liten flaska med schampo för färgat hår
*Två sminkpaddar typ ;))
*Nagelfil
*Rouge borste
*Idolskivan


*Och den snygga ridtröjan :))

Om jag får säga det själv så har det helt klart varit en lyckad julafton! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0