PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Plugg och choklad =)

Nu har jag pluggat lite inför samhällsprovet imon och på lite annat också. Segt men man känner sig ändå ganska duktig! =) Nu sitter jag och äter på världens mäktigaste "Jenny-kaka" ;) hih, Emil och Gustav som bakat! (a'
Och mamma sa att det var jättemkt socker och mycket smör, vilket känns! Men, jag ska försöka få i mig den sockersöta kakan (; hihi.


Vad säger ni? Tycker ni jag är fjantig som säger mäktig? (; Haha, kladdig kanske passar bättre? Kladdig men mättande! (a)

Slänger upp en bild på min fina choklad adventskalender också! :)<3

Fina prinsessor på! ;) hihi<3
En så länge har jag kunnat hålla mig med att äta en chokladbit om dagen! Tycker det är lite mysigt faktiskt. Att bara vänta på att det ska bli en ny dag så man får äta en till bit (a) Haha, sådan är jag =)
Och på fredag får jag öppna paket i paketandvents kalendern om man säger så? :P Hihi, hoppas det blir något roligt :) Fast mamma säger att jag r så gammal nu så jag får bara tråkiga saker -.- Men bra och ha saker är faktiskt bra att ha ! ;D Haha

Nu ska jag måla naglarna och sen plugga lite och sen blir det sängen! :)

Kommentera nu sweeties! ♥

Pussas<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0