PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Ridstövlar

Tänkte slänga in en bild på världens underbaraste ridstövlar!
Ett par som jag verkligen rekomenderar!
Helt klart värda priset! :)


Riktigt sköna, det är inga stövlar man får ångest för att gå in, eftersom det vanligtvis kan vara ganska smärtsamt :P
Men det behöver man inte med dom här, dom är sköna från början.
Montain horse - supreme high rider


<3


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha skojar du?



Jag har också ett par som inte är inridna än efter ett och ett halvt år. Iof inte använda varje dag men ändå. Har dessutom fått blåmärken i knävecken som inte går bort :( så nu står de och samlar damm i sadelkammaren. Mitt sämsta stövelköp någonsin! ;)

2010-01-02 @ 10:19:29
URL: http://michaelaochzipp.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Dom var ju riktigt snygga! Och dom håller nog säkert bättre än ett par tretorn.. (:

2010-01-02 @ 15:02:03
URL: http://rrebeckagranstrm.blogg.se/
Postat av: Emma Nilsson

Jag har också sådana :) dom är helt underbara<33

2010-01-03 @ 17:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0