PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

shopping :)

hallå där kött och blåbär ^^ Sean banan här.
höhö

Igår blev det ingen filmrecension. Var trött så orkade inte blogga.
Hahah, jag slog min syster ist :) Jag vann! ^^ Yeah, jag slog som en riktig man! :D

Dåliga bilder! Men här är några av mina slag, eller rivningar man kanske ska säga! (a)

mohaha! (:
naglar! (L) trots att dom gick av efter det där! :(

Aja, iaf, filmen var himla bra iaf, den hade varit bättre om  jag inte hade läst boken tror jag, jag visste ju hela tiden vad som skulle hända oså, men den var iaf värd att se! :)

Idag fyller pappi år! (L)
Så först blev det att fira honom vid 7 tiden.
Sen blev det fiix och sen gick jag till Leo, vi skulle shoppa i växjö! :D
Jag shoppade lite julklappar till mamma och pappa och lite hudsaker till mig själv! :)
Syskonen fick faktiskt förra året! ;D maha..

Ikv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :P
Ring mig om ni vill träffas '
0703178867

Nu ska jag fixa lite. Hörs sen! :*


Kommentarer
Postat av: Hennypenny :)

Haha, köper du julklapp till din mamma & pappa vartannat år och systrarna de andra åren? :P du är ju för rolig du jojjo! ;) haha

2009-12-19 @ 17:39:45
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: Ka

fin blogg ! (:)

2009-12-19 @ 18:32:26
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: fia

haha, inte riva systrarna jojjo. ;o ;)

2009-12-20 @ 12:05:00
URL: http://sofialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0