PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sitter på den bärbara

Sitter på den bärbara datorn som jag glömt bort att vi hade..
Den är grymt seg så sitter här och försöker tömma den och så, vilket gör mig galen! :O

Varför tkt man att man var så snygg när man var liten? xddd Man såg ju inte klok ut men endå tog man 100 bilder typpp.
:S

Aja, lite roliga bilder finns det trots allt som man inte får slänga! Hitade bilder på mig och Irja, till och med på Spirre och Lakrits osånna roligheter! ;dd

Hittade några på Henny och Oskar också! ((:

Här kommer någon bild på Irja =)


Var vi inte fööör söööta? :D<3


Vi saknar dig söting!


Kommentarer
Postat av: Mii-ss-an :)

Jag saknar Irja<3 sötiisar ni e´.. :)

2009-12-27 @ 17:22:43
Postat av: Tina

naaw, va söt :')<3

2009-12-27 @ 21:36:17
URL: http://mintina.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ne gud va söta ! :) <3

2009-12-28 @ 11:49:03
URL: http://ebbaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0