PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

svar på hennys kommentar ;)

Heei

Idag var det skogen som gällde somsagt. Gick bra, i galoppen blev han jätte rädd för typ saker som han aldrig blivit rädd för innan XD Men jag höll mig kvar! (y) Fick stopp på honom tillslut också! =) hihi så det blev svaret på din kommentar Henny ;) hihi.

Senare blev det hem och massa plugg, vilket jag var riktigt duktig med! Jag pluggade faktiskt hela tiden och gjorde färdigt det jag skulle oså :) Känns bra! (y) Så efter det lät jag ladda ner några låtar för att jag var så duktig! ♥ hihi.

När mamma och de andra va hemma blev det licens möte i sävsjö. Gick bra, alla verkade hålla med varandra ganska hyffsat endå! ;) haha + att jag verkligen hoppas att det blir en ponny grupp för Lasse! ♥ Hoppa varannan vecka för Jenny och varannan vecka för Lasse! :))

Skola imon :( Det är skönt att skoldagarna går så fort, men helgen behöver ju inte göra detsamma! ;( haha

Nehe, måste nog plugga lite till ifall ;) tss.

Dagens låttips: bad romance - Lady gaga ♥

Kiss and love! <3


Naaaw, gammal och sötis bild! :*


Kommentarer
Postat av: Hennypenny :)

Haha, så bra! ;)

2009-12-09 @ 17:24:50
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0