PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Tja :))

Dålig update idag, men nu kommer den =)

Dagen började med stallet på förmiddagen. Haha, det tog 4 timmar att mocka rida ut en sväng och göra all mat! :O Fast vi slöade oss lite och stod typ i en kvart och funderade på det ena och det andra ;) Hahah, snabbisar..
Ritten gick bra, leo red alldeles själv på phu och dt gick kanon! :)
Idag var det ju sista ridturen :( Kommer inte rida morris förns om 2 veckor, kommer jag klara mig ? :( Hoppas det, men det ska bli skönt med lite ledigt för både oss och hästarna!

Sen åkte vi till jkpg. Var på Charlies först. Hahah, idag var vår rekord tid på hur kort vi var där, vi var där bara 1½ timme! :o
När vi provade ut sadlar och hela paketet i sommras så var vi i jkpg vid klockan 9.00 och åkte hem vid 17 00 ! :O Asså, hur snäll ponny har jag inte? ;o<3333
Iaf, fick reda på lite saker som jag inte skulle veta! (a) haha<3 Johanna (L) Julafton! hihi.

Sen drog vi till a6. Hittade änteligen nyårs kläder! :) Fast lite kvar, då jag inte vet vad jag ska ha för tights/byxor xddd
Det här köpte jag:
 
Ass sööta pumps! :'D Åhh, så fina! ♥
Dock mkt snyggare i verkligheten än på bilden!!



Och en jätte snygg pajlett tröja! :) Älskar paljetter<3

AS läckert eller vad? :)

Väl på väg hem var det värsta snöovädret som ni flesta kanske märkte. Gud! :( Men vi överlevde =)

Nu är jag färdig med detta inlägget! :)
puss!


Kommentarer
Postat av: Hennypenny :)

Va fina skor och tröja! :) Superläckert!

2009-12-27 @ 14:19:23
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0