PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Trevlig kväll!

Hej sötisar<3

Ikv var somsagt alla i stallet här! Trevligt trevligt.
Bestämdes även att allihop på söndag ska åka till Svenarum ;) haha
Och gissa vad vi ska göra där? XD

Jo förstår ni, vi ska till Svenarum och åka PULKA!! Hahahahahaha! ;dddd
Det blir nog kul ;)
Lite mysigt faktiskt!

_______________________________________________________________________________

Imon är det nyår.
Känner mig inte alls pepp, då jag ska följa med mamma och pappa...igen.
Leo fick inte va med mig iår och då känndes det ju helt meningslöst.
Så nyår med mamma och pappa iår då.
Vill ni träffas om ni skulle vara lika uttråkade som jag så ring mig vetja! :D

Nehe, godnatt sötnosar, imon/idag blir det frukostfodring på hästarna med mammi =)

"Dag-Otto style"
- puss o kaam! :)


aaaw, min och Morris första tävling, jag hade hafft honom i ca 1 månad! :')
Så gulliga! ^^

Kommer nog film från den gången någon dag nästa år ;))<3

Kommentarer
Postat av: N

Sv: Haha, ja tycker att det ser mobb ut :P

Mja, den är bra som den är :)

2009-12-31 @ 15:12:49
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Linnea:)

Ååh va kul med pulka! Den backen är ju såå lång för pulkåkning också!!:D

2010-01-02 @ 17:59:33
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0