PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Uppdrag hamster slutförd!

Hei bloggis ♥

Vi hittade min älskade lilla hamster igår! Lycka ♥
Han kom fram under tvätt maskinen med en dammig vante! xD Alltså hade han varit och hämtat den vanten på golvet där vi lagt den först, sedan kom han och skulle hämta den andra. Shit vilken tur att vi kom dit just då, om inte det hade han antagligen byggt bo där då.. Ibland finns turen när man behöver den! :)
Så nu kollar man buren alltid lite extra noga! ^^ hihi.

Idag hade jag spanska prov, usch, men jag tror jag blev godkänd iaf! =)
Hade även godkänt på matten också! Gött, himla skönt att ha klarat av det avsnittet iår! =)

Efter skolan var det konfirmation.. Jippi!
Jag blir alltid ofokuserad och helt flum när jag ska ha det? Jag vet inte varför? :O
Ajja, alla fick ju verkligen reda på jojjo blondiiie sidan idag! ;)

Inga hästar idag. :( Men då kan jag ägna åter denna tiden till studier! -.-
uschusch..

Imon är det bad och jag kommer bli helt mobbad! xD Jag kan verkligen inte simma! Eller jo, ofc jag kan simma men det känns ju som om jag är en snigel eller nåt! ;o

Neu, jag måste gå nu, bloggar mer sen! ♥

Kiss and love sweethearts! <3


Tomas på bild, mihi<3

Kommentarer
Postat av: fia

gött att ni har hittat honom! lille tomas

2009-12-04 @ 15:18:16
URL: http://sofialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0