PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Usch, vad dålig jag är på uppdatering ;/

Hej och förlåt min fina! :(<3

Orkade verkligen inte blogga igår. Sådana dagar har vell dom flesta! :)
Jag antar att ni inte är speciellt desperata iaf ;) hihi..

Sitter i skolan och ska egenteligen koncentrera mig på de studier jag behöver få ordning på, men jag orkar inte.

Idag blir det vell stallet med Elin tror jag, måste höra med mamma. Borde vell rida i paddocken, men jag kan lika gärna rida ut antar jag (:

oh, imon är det fredag vilket betyder att jag slutar vid 11.20 elr nåt! =)
På eftermiddagen ska vi ha hand om Alma och Emil :D Wiho, denna gången ska Emil sova hos mig har jag bestämt! =) hihi, får se vad han vill ;)

Nehe, nu ska jag snart få veta mitt betyg i samhäll.
Önska mig lycka till :)

Kiss and love! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0