PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dags igen

Hejsan!
Idag har det varit skolan och sedan jkpg.
Skulle köpa skolavslutningskläder. Blev inte riktigt som tänkt men ändå..Fick iaf nya crocker jeans som satt som smäck! :) Skulle hittat i planeringen en vit kjol, marinblåa sneakers, oså. hittade ingenting av det men däremot så hittade jag peak tröjan jag skulle ha till och sedan kom jag på att jag hr fått nya piratbyxor för ett tag sedan som jag aldrig har använt så då sa jag att jag kunde lika gärna ha dom. Men mamma sa att det inte verkade så trevligt på en skolavslutning..
Men det skiter jag i för jag bryr mig faktiskt inte längre!! Har jag riktiga vänner så bryr dom sig inte om det för dom gillar mig endå! Och alla andra som tycker det ser konstigt ut har fri tillgång att tycka det!
För övrigt ska jag få bankkort och jag ska få ha kort på det , ett kort på min älsklings ponny! :)<33
För övrigt nr 2 så fick jag godkänt på fysikprovet som jag hade idag med en maxpoäng på 20 poäng :P
För övrigt nr 3 så fixade alfyy spotify till mig så då fick han en marabou choklad av mig! :)
Nähe, nu ska jag sova tror jag!
Ha det bra, pusshej!
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi fick vel inte veta reslultaten av proven idag? :S

2009-06-04 @ 22:19:07
Postat av: johannabanna

jo :P

2009-06-05 @ 12:52:50
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Linnea:)

Du kan inte fixa en invite till mig (A)? haha:P

2009-06-05 @ 14:36:13
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: Victoria

heey kusin :) fin blogg!

2009-06-05 @ 21:25:20
URL: http://victoriabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0