PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Lördag 090613

Hej bloggen!
Dags för lite uppdatering kanske ? :P
Torsdag till Fredag sov Billy här, Jag kunde inte somna och sen på monnen så vaknade jag vid 05.15 :O Men jag låg kvar i sängen till 06.00 för att disneychannel börjar då. ;) Så då gick jag ner och la mig i soffan :P
Fredag var jag med Billy hela dagen och sen på kvällen åkte han hem. Jag fick även träffa Camaro! :D<33 (har inte gjort det på 2 dar!!!) Myste lite med honom oså! :)<3
Ikväll blir det lite fusk träning för oss i stallet ;) Mer än så säger jag inte ;) Sen vet jag inte iktigt vad jag ska göra? :P
Nu har jag inte mer att skriva om !
Kanske kommer på senare isf! :)
Puss o kram, lev väl! :*

Bra film: Som man bäddar
Bra låt: Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0