PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Måndag och vackert väder, nästan för vackert ?

Hejsan Haloo :)

Jag tänkte börja med att berätta om gårdagen för er :)
Innan hästarna igår så träffade jag Jennie en liten stund! :') Det var mycket trevligt och massa skratt och dessutom "skönhet" för min del då hon "rakade"? Nej jag vet inte om man säger så men hon rakade mina ögonbryn med nån sån där ögonbryn sak :P (jag är bäst på att förklara!!) Blev jätte fina :) Sen när jag kom hem från stallet så hoppade jag in i duschen och smörjde in mig med baby olja o massa annat mysigt, riktig tjej dag! :)
Och igår så blev det ingen ridnig, för varmt helt enkelt, både för oss och för ponnierna! Så vi åkte bara och släppte in dom och så. Morris har fått lite mugg i båda bak :/ Surt, måste börja smörja honom oså nu så det inte blir värre.
Idag så har jag damsugat hela huset förutom jeffas och jusses rum :P Känner mig riktigt duktig!! Efter lunch tid så åkte vi till Linda. Fikade oså. Nu är vi hemma och ska till stallet om en stund :) För övrigt så hade mamma köpt en jätte fin stickad tröja från Hööks till mig, :) Dock lite varm och ha på sig för tillfället!!! ;) haha
Nähe, nu ska jag fixa lite andra saker .
- Puusss

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad är Hööks? xD haha :*

2009-07-01 @ 20:06:31
URL: http://bloggtina.blogg.se/
Postat av: johannabanna :)

häst affär ;)

2009-07-02 @ 12:22:17
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0