PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Midsommar... o regnet, det bara öser ner!

Japp, precis så är det! Det är midsommar och det regnar något grymt mycket!
Igår kom jag hem från träningslägret som har varit super! Mycket bättre än förra året :)
Nya o "gamla" människor om ni förstår vad jg menar :P, toa papper och en hästtransport i trädgården o massa annat ;) Och nu skriver jag TOPPEN! Bara för att jag lärde emil och säga toppen med tummen upp fast han gjorde looser tecknet ist, men nu du linnea , nu säger han topp och han gör verkligen tummen upp ;) hahah. Söta lilla unge! :)<3
Iaf igår på avslutningen så var det hopptävling :) Jag var faktiskt nervös xD Men det hjälpte mig vell lite för jag kom tvåa :D mihi, det låter som jag har kommit på andra lats i världens största tävling, men nej det var bara hemma ;P Men det var jätte kul och det är tur att morris vet sin sak när jag styr på hindret snävt ( hur stavas det? ) och han bara hoppar :) Han är bast! :D Sen var det gymkana som inte blev långvarig då Hillevi först ramlade av och sedan så när hon skulle hämta äpplet i hinken så fick hon typ nackspärr elr nåt annat som inte såg sådär jätte skönt ut kan man ju säga! :/ Stackare! 
Men allt annat har gått jätte bra! :)
Nehe, jag har inte så mycket mer att skriva? :P
HA det bra och ha en trevlig midsommar allihopa! 
- puusss! ;* 

Kommentarer
Postat av: Linnea:)

haha men så bra!!:D Duktiga söta lilla pojke!!:) De finns ju verkligen ingen sötare än Emil!:D haha

2009-06-20 @ 10:12:37
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: johannabanna :)

Ja han är så duktig ! :)

2009-06-22 @ 15:22:00
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Hennypenny :)

Kul att det gick så bra på lägret :D hoppas allt är bra med dig! <3

2009-06-22 @ 19:12:21
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0