PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Skolavslutning = Sommarlov!!!!!! :D

Tjena mittbena! :D
Idag var det skolavslutning och nu är det äntligen här, det underbara sommarlovet som vi alla har väntat på! :D
Tyvärr kunde jag inte medverka på min skolavslutning! >.< Jag är sjuk! Som vanligt, jag är alltid sjuk på loven! :o
Men jag vann en badbiljett! :D För att jag inte har snusat eller rökt! ;) "Suuuuuck ooon thaat" säger jag bara! ;D
Annars har det inte hänt för mycket idag, Billy kom lite plötsligt och oväntat innan :')<3
Just det ja...förlåt till HennyPenny & Fia plutt för att jag inte har mailat receptet ennu, jag måste bara be min mamma leta fram det och det har jag helt glömt! Fy Jojjo! :P
Idag när mamma kom hem sa hon att hon hade lånat ut min ponny :'o
- Va?! :O Till vem då?
- Maja :D
- ouff, tack! * lättad * xD
- Eftersom att han behöver ridas innan lägret sa Jenny så sa maja att hon kunde rida honom åt dig när hon hinner om du inte känner riktigt pigg! :)
Jag blev himla glad! :D Trodde hon typ hade hyrt ut honom elr nåt :O Men det hade ho ju inte :)
Nähe nu har jag nog inte så mycket mer att skriva?! :P
Ha det bra, pusshej / Johanna

Bra film: SnowBuddies
Bra låt: Style - Vill ha dig, igen


Kommentarer
Postat av: fiaplutt

leta leta leta (a)

Krya på dig också! :) <3

2009-06-11 @ 15:05:53
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: johannabanna

Hihi, pusss och tack! :)<3

2009-06-13 @ 12:35:18
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0