PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Söndag 090614...

...och dagen har börjat med att jag vaknade klockan 10.00 och somnade om till till 12.00. Åt då frukost/lunch ;) Sen var det bara att åka ut till stallet och fixa till lite oså och sen hem igen, byta om snart duscha och sedan kommer endel från mammas släkt och firar henne för att hon fyllde år i torsdags! :) Imon är det ju somsagt träningsläger för min och Camaros del! :D:D:D wiho!! äntligen! Och jag o jeffa o line prövade ju somsagt lite saker igår som vi ska göra på löägret och Camaro skötte sig hur fint som helst! Blev överlycklig, hade jag inte hafft öron så hade jag nog lett  runt hela huvudet! :D haha
Efter det skulle vi hem till christer och majvor, ( till Line ;)) Lyckad kväll!!! :)
Nehe nu måste jag springa och duscha om jag ska hinna med det här, jag gör söndagslistan  idag! ;D hihi.
Puss :**

Veckans roligaste: Gårdagen :D
Veckans trögaste: Idag, jag skulle fylla på vatten men glömde ta med mig slangen! xD
Veckans ris: Får SVT för att AndraAvenyn inte börjar igen förns september :(
Veckans ros: Får Billy för....ehm? Han är snällast?! :D
Veckans största saknad: Leo! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0