PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Söndags eftermiddag...

...som har bestått av ganska mycket jobb faktiskt :) Det började med att jag vaknade klockan 13.00 idag, igår vaknade jag vid 12.30 hihi.. Men iaf så efter det så åt vi middag och sen gick vi ut och drog dän ALLA små och stora stenar på framsidan , det var ganska jobbigt får jag lov att säga! ;P haha, men när vi var klara så åkte vi och köpte glass för vi tyckte att vi var värd det :) Köpte mjukglass med salt lakrits strödsel (stavning?) JAg visste att jag inte skulle äta upp men endå köpte jag och det var ju det att jag bad pappa äta upp strödslet och sen åt jag upp den äckliga mjukglassen! xD Usch, varför fattar jag aldrig att jag inte gillar mjukglass?! :s haha SEn blir det vell hästarna, vet inte om jag ska rida, eftersom det blir tävling i ljungby på onsdag så kanske jag borde rida? Elr så får han vila idag och så rider jag måndag o tisdag?
Hmm, får vell se hur det blir ;)
Vill ni ha lite uppdatering om helgen? :)
Fredag * Tävling i nässjö, elr jag tävlade inte men Jenny och Pernilla gjorde det ;) Sen hem direkt och duscha och sen hem på sommarfest hos Kerstin och Mats :) Stannade ett tag sen började det dock att bli lite långtråkigt då det inte var några i min ålder. Så då kom min kära moster och hämtade mig och körde hem mig till mormor o morfar :) Sen vid kl. 23.30 så åkte jag och moster och hyrde en film. (YES MAN) Bra film även att jag inte kunde se färdigt på hela :P
Lördag * Red ut med Elina barbacka :) Trevligt!

Så nu vet ni lite, förresten, något mer häst folk som ska vara med i ljungby cupen ? (:

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0