PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Tisdag!!

Hejsan halo blogg läsare!
Nu är det dags för en liten uppdatering igen? ;)
Igår jobbade jag, jag gjorde kund betalningar, avräkningar, damsugade och tömmde papperskorgar och bockade för några transportlistor elr något liknande! ;) Fick ihop lite pengar iaf :)
Sen så när jobbet var färdigt åkte vi ut till stallet då vi tittade på när jeffa red med de andra läger tjejerna :) Phu gick skit fint , :D :D Sen när det var färdigt så var det hem resa och så tog jag på mig stall kläderna och sen åkte vi ut igen och då red jag, jag tror aldrig morris har gått så fint i galoppen innan! =D<3 Topp (Y) säger vi då!
Sen när vi har kommit hem så låg det ett kuvert från handelsbanken till mig, och gissa vad det låg i det? Jo, mitt fina bankkort med morris på! :D Det var superfint!
O idag fyller sillan 8 år :)<33 Grattis höna pöna ;*
Förresten, igår anmälde jag mig till ljungby också! :) Hoppas att pengarna kommer fram i tid! :)
Nähe n sa jag ta och göra lite nytta!
Ha det bra och njut av vädret! :))
Pussss :*

Kommentarer
Postat av: Leeo

Låter som en trevlig dag!

måste få se ditt bank/id-kort, om jag hade vetat hade jag med tagit med en bild bakom!! (a



måste hitta på mågot trevligt i veckan..

hade gött<3 (:

2009-06-23 @ 21:17:48
Postat av: johannabanna :)

Maha, já det kan du få om du vill, det är mkt fint! ;D Ja det måste vi, puuuss!

2009-06-28 @ 14:52:17
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0