PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Träningsläger

Japp, idag är det träningsläger på schemat 4 dagar framåt! :D
Det ska bli grymt kul och trevligt att lära känna endel ännu mer, det är faktiskt bara 2 personer på lägret som jag inte vet vem det är :P Iaf så är det exakt 7 minuter kvar tills det är 1 timme kvar tills jag ska vara i stallet :) hihi.
Det är också riktigt skönt att jag slipper tänka på vad jag ska ha med mig för foder osv. ;)
Nu har jag packat allt vad jag kommer på och om det är något jag har glömt så är det ju inte hela världen än att ringa till mamma och säga om hon kan komma med det! :) hihi.
Nehe om jag ska ta och kolla en extra gång så jag inte har glömt någonting, nu blir det inte uppdatering förns på torsdag men jag antar att ni överlever!
Ha det bra, puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt roligt hade vi! <3

2009-06-24 @ 23:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0