PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

090505

Ehm.....Förlåt? ;]
Det var ju ett tag sedan nu haha.
Men ni får ursäkta! (a)

Jahaja, vad har hänt domma två dagarna? 
Förresten så ska jag ju säga vad som hände i söndags :) Då var det stallet och när jag hade ridit camaro som var hur fin som helst så red jag Cappe som är stor som ett hus och övepigg :) Fast skrittade bara o lite trav :) Men det var kul! : D
I måndags så var det ju skola som vanligt igen..
Hmm, det hände vell ingenting speciellt i skoan annars så var det vell stallet :)
Idag. Fick vi reda på vad vi ska kunna till provet på fredag!!! :O
Taskigt tycker jag, men jag kan nog en hel del redan så det gör vell inget, men barar för den här gången! ;D

Idag får jag inte åka till stallet för mamma tyckte att vi skulle vara hemma o vila, men jeffa som hade världens största påsar under sina ögon idag och det har hon fortfarande får åka till sävsjö och träna!? O_o' Jag förstår inte poängen med det?!  :P Men aja, hon ska ju tävla på söndag så det är vell drf då! :P

Nehe , nu måste jag sätta igång med pluggandet, ha det bra!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0