PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

090517

"Om du vill bli min fru ska jag ta dig här och nu
Men om du inte kan får du ta en annan man
Ja, om du vill bli min fru ska jag ta dig här och nu
Men om du inte kan får du ta en annan man"


                                                                                         

                                                                                              Förlåt!

För att jag inte har bloggat på ett tag. Har dock inte funnits tid till det och nu
förtiden är det ju så vackert väder så man vill ju inte sitta inne och blogga när det är soligt?
Inte jag iaf, jag spenderar hellre en heldag med Camaro! :)<3
Tillbaka till nuet kan man vell säga hihi
Igår så tävlade jag i Bratteborg! :D Det var bara CR men det var ändå en tävling för moi.
Vinsten för mig var vell att jag inte var alls nervös osv. han var helt klart den snyggaste på framridningen iaf! :D
Men inne på banan så var han skit seg jag fick inte fram honom, han var tveksam på varenda hinder och jag kännde mig som världens ny börjare!! Men han gick felfritt endå. Så det var ju även en vinst astt få honom att hoppa varje hinder iaf. Men det var nog den uslaste rundan i mitt liv! ><
Men så kan det ju gå ibland. Blev ju rosett iaf :]
Nu är klockan 09.35 och jag vaknade för 45 minuter sedan >< Inte likt mig, men igår efter tävlingen tog jag på mig pyjamas och sov i 3 timmar. Så jag var vell inte så trött idag..
Btw: I torsdags så hade jag o elin rykttimman i stallet. det gick bra. Efter det så klippte jag och färgade mig :)
Nöjd, bild kanske kommer nån dag.
Idag är det även us träning! :D Ska försöka få med mig Jeffa o Line! :D
ha en bra morgon/dag.
puss 'v'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0