PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

090531...

...och det betyder att det är Leos födelsedag så jag börjar detta inlägg med ett grattis! :)
Idag gav vi mamma frukost på sängen eftersom det är morsdag och så fick hon en blomma :]
När vi hade ätit oså så var det tänkt att vi skulle åka till vaggeryd och kolla på när Henny och Kotten skulle hoppa, men tyvärr blev det inställt så vi gjorde oss i ordning här hemma och gjorde lite nytta :P
När jag slagit in Leos paket så cyklade jag till henne och sen så cyklade vi runt lite i "stor staden" eftersom hon hade fått en cykel i födelsedags present av sin mamma o pappa. Våra cyklar såg nästa exakt lika dana ut, komiskt^^.
Efter det så Va jag en stund med Jennie och spelade kubb, ni kommer inte tro detta men jag är världsbäst på kubb, och nu vann Jennie! :o ;) Men aja , så kan det bli ibland, även för den bäste! ;) Så nu sitter jag här och är på ett alldeles strålande humör! :D
Ikväll ska vi grilla hos mormor & morfar , trevligt! :)
Nu ska jag inte sita här mer, ha en bra varm dag så hörs vi!
pusshej / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0