PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Bra dag! :)

Japp, det stämmer gott folk!
De har varit en bra dag och kommer antagligen inte bli sämre :D
Först idag så blev det att gå upp i den varma gosiga sängen som jag inte alls hade lust med (!!!!), och så bar det av till stallet. Där fixade vi hästarna lite oså. Sen åkte vi till sävsjö och "tävlade" dressyr. Han var superfin men dock så blev han något låg tyckte hon.. :/ Men det får vi ta och öva på nu då. Så det blev ingen rosett, men jag dör inte för det ;)
Jag är nöjd endå :] Och somsagt, dagen kommer ju inte bli sämre!
Jag och Leo ska ut och paddla kanot idag! :D wiho!
Aja. nu ska jag kolla på lite filmer, ha det bra!
- pusss! :)


 - Jätte bild på BusMorren! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0