PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Ennu en dag som alla andra? :)

Hej gott folk! :))
Snöggaste Billy är här nu! :)
Idag har vi inte gjort allt för mycket och mest slöat faktiskt : ]
Nu är han nere och äter kvällsmat som jag äntligen fick i honom.
Skolan idag var vell som den brukar antar jag :)
Idag har jag o agge o leo sett mer än träd, vi har sett en ek! ;D
Som tur är att det är bara jag o leo o agge som förstår detta tack och lov! :)
Imon är det skoljoggen , puh! ><' Men eftersom vi i us har fått sån bra kondition nu så blir det ju inga problem! :D
På torsdag ska jag o bästa vän paddla! :D Och på monnen så var det visst tränings dressyr inne i sävsjö som jag kom på igår xD kanske bra om man tränar lite innan? Men jag kan det nu så det är lugnt! :)
Och på Fredag ska vi till vetlanda! :) Trevligt, jag älskar dig bästavän! <3

puuuuuuuuuuusssssssss! ;*

Kommentarer
Postat av: Henny

Hur gick skoljoggen med din super-USkondis? ;)

2009-05-27 @ 12:44:01
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: johannabanna

jag sprang dubbelt så långt som jag trodde att jag orkade ! :D:D:D

2009-05-28 @ 19:39:53
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0