PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hjärnskakning! ><'

Hejsan alla blogg läsare!
Nu var det dags igen.
Idag stannade jag hemma från skolan för huvudverken..
Och eftersom det är ridlekis imon så var det jag som skulle fixa fika så när jag ändå var hemma så passade jag på att "baka" lite. Egentligen använde jag bara choklad! ;) hihi. Det fanns bara mörk choklad så det fick det bli och sen vet jag att det inte är speciellt många som gillar mörk choklad så senare ska jag o mamma baka dumle/nobless kakor tills imon! :D mummma^^
Sen har jag idag fått reda på att jag har hjärnskakning! Fyyyy! Inte konstigt att jag har ont i huvudet?! xD Och varför har jag ont som träningsverk som jag brukar få i nacken efter us träningarna? Jo det är för att hjälmen tryckte till där elr nåt så det känns som träningsverk. Hade jag det så var det ennu ett tecken på att jag har hjärnskakning. Och typiskt så har jag ju det. Så det blir ingen ridning för mig på ett tag :'(
Men dom kan inte hålla mig borta från stallet hur dom än försöker för det tänker jag inte stanna hemma från! ;D
Och sen så får jag ju inte bli sämre för jag ska till Vaggeryd och kolla på när Henny tävlar på söndag! :)) wiho, inget piggar upp bättre än hästhoppning! ;D

Nehe, nu vet ni lite om det. Ha det bra gott folk , ha en bra dag och ramla inte av era ponnyer för då kan ni få hjärnskakning! ;) Hahah
-puss/ J

Kommentarer
Postat av: Hennypenny :)

jag vet inte riktigt vad jag tycker om att ni kommer och kollar imorgon, för jag kommer nog vara nervös (A) haha

2009-05-30 @ 19:56:30
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: johannabanna

vi kommer nt prata med dig förns efter du har hoppat ;)

2009-05-30 @ 21:17:03
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0