PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Övning ger färdighet!

Tack ännu en gång till underbara fiaplutt för att du fixat headern åt mig! :')<3

Idag har det varit ridlekis, det var ganska soft efterssom det bara var 3 ungar men det räckte gott och väl! :) Hihi, dessutom så gillade dom mina elr rättare sagt min mammas kakor! :D Det var ju skönt o höra så att mamma sköter sitt jobb! (a) Efer ridlekis så bar det av hemåt och gjorde faktiskt ingenting. Efter en stund satte jag mig vid datorn och pratade lite med john oså. Sen tv:n. jag skäms över att jag inte varit ute idag mer än på ridlekis?! O.o elr jag va ju ute på altanen som var som en bastu och läste :PMen endå, skäms Johanna! haha
Och ni tror säkert att jag och min familj är lustiga men idag har vi även badat våra hamstrar! xD
Vi hade extremt kul! kommer nog ett litet filmklipp senare! :)
Och senare när vi ska till stallet så ska vi ta med våran lilla bus albin! :) Spännande! ;) Efterssom Emil kanske får syn på honom och då kommer han bli as rädd, men han har trots allt träffat honom 2 gngr nu så det kanske  går bättre den här gången?!
Japp nu vet ni lite om min hjärnskakande dag! ;]
- puuussss ♥ / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0