PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Söndag igen.

Hejsan bloggen
Jag är trött, varför sitter jag här klockan 22.17? Kom en tanke upp i mitt huvud.
Jadu, inte en aning faktiskt :P Jag tänkte att jag skulle lägga in ett snabbis inlägg kanske? :)
Och sen vill jag be fia om hjälp igen så småning om! (a)
Smart som jag är så tänkte jag mig inte för när jag bytte tema här på bloggen och kom på i efterhand att jag förlorade headern på det viset! ><'
Jaha, vill ni veta vad jag har gjort idag?
Först har jag ridit. Morris var fin och jag var usel och la över min trötthet på honom stackarn!
Ska förska skärpa mig imon och göra så gott jag kan!
Idag fick min bebi solkräm på näsan och han blev inte lycklig direkt ;) Men jag gör honom bara en tjänst! :) haha
Sen när vi hade varit i stallet och fixat allt så åkte vi hem och jag gick direkt upp till soffan och pluggade bioligi tills imon som jag antagligen klarar av bättre än jag tror! (Y)
Efter nån timmes pluggning (????) så skulle det blivit us träning, men så blev det ju inte..
Så när vi kom hem så blev det mera biologi plugg och sen skulle jag övat min matte med avräkningar åt mamma, men nej det ville inte datorn så det blev ju inte heller gjort..-.- Jag blir seg på det mesta nu förtiden!
Så nu satte jag mig här och tänker på hur dum i huvudet Thea är?! :P

Aja, hoppas ni har ett bra liv.
puss o kram, lev väl! ♥
/J
Jag saknar dig Billy! :'/<33



Kommentarer
Postat av: fia

varför tagit bort din fina header ? :(

2009-05-25 @ 13:01:41
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: johannabanna

Det var ju inte meningen! :( Jag glömde bort! :'(

2009-05-28 @ 13:38:00
URL: http://johanabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0