PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Torsdagen som kommer efter onsdagen...

...Japp så är det.
Igår var det hoppträning. Det gick bra tills jag kom till trippelbarren som jag hade kommit över och Jenny höjde den. Jag var nervös och jagade fram honom alldeles tokigt och han hoppade ju så snällt som han brukar men jag var inte med. och då blev det ju ett sånt där hemskt hopp som är det värsta som finns och då föll jag av.
Men upp igen och komma igen men dock minns jag inte men mamma säger att jag ramlade av 2 gånger?! O.o
Men antagligen slog jag ju i huvudet för huvudvärken som kom efter dessa avramlingar har inte gått över än och plus att jag inte minns om jag har ramlat av 2 gånger eller inte. Har det fortfarande inte gått över imon så måste vi åka in säger mamma! :(
Men det kanske är lika bra..
Men Elisa babe gav mig huvud massage som var grymt skönt hjälpte en stund men inte tillräckligt länge! :(
Japp, men förresten så innan hoppträningen så var det ju shopping i jkpg med Leo :)
Köpte en najs kofta som är så himla mysig! :) och en ny bh, t-shirt, almanacka(!!!!) , nya helskodda ridbyxor som passade super jag som aldrig brukar kunna ha annars! Happy! ;) och nya ridstrumpor och en kyra tröja som stämde skit bra till ridbyxorna! :D

Idag har det vell inte hänt för mkt..Inget stall idag för systrarna brogård :( Så då blev det slöseri med ström här ist.
Nehe, nu vill syster ha datan. Bäst hon får som hon vill :P 
 
Hoppas ni har haft en bra dag! 
puss / Johanna

Jag saknar dig pojken min!
Det kommer nya chanser?! <3
 

Kommentarer
Postat av: Henny

Krya på dig! :)

2009-05-30 @ 19:54:39
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: johannabanna

Tack! :)

2009-06-04 @ 21:32:42
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0