PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

trött!

hej igen! :)
Nu har jag ridit och us tränat. Duktigt Jojjo! :D haha

 Ridningen *
Gick bara bra, jag kännde verkligen att jag stämde in med det mesta idag:

- ljusblåa ridbyxor med mörkblå skoning
- ljusblå kofta med någon mörkare färg
- mörknlått schabrak med ljusblå kant
- ljusblått spö (a)
- tillsist ljusblåa benskydd
Snacka om blått! :D
Men iaf så blev det en skogsrunda med lite klättring efter en tävlingsdag! :) Han skötte sig fint.

Us träning *
Gick också bra, har nog aldrig kämpat så mycket innan! :D
Trevligt med tjejorna också! :D Ett STORT + för det! :]<33

Funderar på att anmäla mig till ljungbys sommar cup? :)

Nu ska jag äta våfflor! :) Smaskens! :D
Ha en bra kväll! ;)
- pusshej


Kommentarer
Postat av: Hennypenny :)

Klart du ska anmäla till Ljungby :)

och vi i US är hur vältränade som helst ;) se upp gott folk! :D

2009-05-20 @ 14:41:18
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0