PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

hej på er! :D

♥hallo! ;)

Idag var det hästtandläkaren på morgonen. Stackars camaro! :/ Han fick för mkt lugnande så han blev helt "groggy" om man säger så, och det var ju inte det värsta, när tandläkaren lyfter på överläppen så är alla framtänderna snea och stämmer inte alls ihop med underkäken :'/ Så nu måste vi sätta krubb-bitar rem på honom och så ska vi flytta så att han äter fodret på att annat ställe. Jag hoppas att det blir bättre, annars kan han bli helt sne i nacken och bli halt och allt vad det va! Det får inte hända!<3
Sen ble vdet en lyckad us halloween kväll! :)

Nu kör vi dagens! ;) idag lägger jag till lite extra för att fördröja tiden, enjoooooooy'

Dagens klädsel: ridkläder
Dagens frisyr: toffs och diadem.
Dagens humör: trött, glad, rädd ;) haha
Dagens smink: inget! :P
Dagens roligatse: halloween rundan.
Dagens tråkigaste: njae, inget speciellt :)
Dagens låt: jag har faktiskt inte lyssnat på en enda låt idag! :o
Dagens drog: mammas goda kakor!
Dagens ros: får us för att vi är så jävla bra! ;D<3
Dagens ris: får ingen tror jag :P
Dagens hästpryl: snygga fleece bandage från eskadron. psst, just nu för 229 :- på filippas ridsport!


puss /jojjo♥


Kommentarer
Postat av: Hennypenny :)

Dagens humör: trött, glad, rädd

haha, lilla johanna då, inte behöver du vara rädd ;) det var ju faktiskt du som skulle skrämma barnen, inte tvärtom! :D måste även tillägga att du var för jäkla söt tidigare idag när du skulle kolla alla ingredienser, jag trodde jag skulle dö! <3

2009-10-28 @ 23:58:32
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: fia

sv: haha va bra;)

Håller med Henny, du var så himla söt så jag inte visste vart jag skulle ta vägen! x)<3

2009-10-29 @ 12:45:00
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

mihi, du är sööt plutten! :')<3

2009-10-29 @ 12:45:15
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

fia är söt! :)<33



Bara för att jag råkade dra up byxorna och vara lite mer blond en vanligt! 8D

2009-10-29 @ 12:46:04
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0