PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

hemma tidigt!

Hej bloggen!
Nu är jag hemma efter en kort dag i skolan. Jag skulle till tandläkaren som nu förtiden håller till i vrigstad, så därför stannade jag hemma efter det så då kunde jag gå hem och hitta på något roligare en att ha cp lektion med eva palmblad! -.- *skånsk dialekt*

Idag hade jag matte prov, känndes helt okej faktiskt :) hoppas det gick okej också!
Idag ska jag rida också, eftersom det var hoppträning igår, det gick bra, han är överpigg och vill bara springa och hoppa hela tiden, det är ju inte så konstigt! Stackarn har inte fått hoppa på lite mer en än en månad! :o
Men han var duktig :)
Jeffa red sillan, för att der skulle vara roligt, eftersom phu varit krånglig och riktigt dum i hoppningen det senaste. Det var ju bara det att hon åkte av! Stackare, vi trodde hon stukade handleden. Men idag åkte dom in till akuten då det visade sig att den var bruten! Stackars jeffa, hon får inte rida på 3 veckor! :o Hon kommer o dö elr något?! :s Så nu fick jag helt plötsligt mycket mer att göra ;) haha

I Tisdag var jag även med syster - Jennie! :) Det var typ 700 år sedan?! :o
Det var mkt trevligt iaf :)

Nu har jag nyss ätit på wärdshuset. det var soppa som såg ut som spya och potatisen var helt ner mald , inte gott! Men äppelkakakan som jag fick efteråt var inte dum! ;) haha.

Imon ska jag jaga älg , tror jag ;) wiho! or not... vi får se, jag måste ju prova iaf!

Nehe, nu ska jag kolla riverside och senare ska jag rida 2 busiga ponnysar!

Puss/jojjo♥


Kommentarer
Postat av: fia

sv: det stavas underbar ;)

2009-10-15 @ 16:07:49
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: fia

men, eva palmblad hade jag i sjuan. hon är väl snäll? :p

2009-10-15 @ 16:20:51
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: Linnea:)

Nej stackars jeffa! hälsa henne krya på sig!:)

Har du någon mer tävling inplanerad nu sen när han är igång?:)

2009-10-15 @ 21:32:44
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: Ja, det var typ några små svarta kryp som rörde på sig :S Kan säga att jag tappade min aptit då ..

2009-10-15 @ 21:37:09
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0