PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

måndaaaag!

måndag, usch, jag hatar det ordet, men idag var det ju lov! :D wiho! fast jag sov inte så länge eftersom mamma och jag hade utsläppet. När vi ändå var där så red jag phu. Han har ju somsagt stått hela helgen, det förklarade det mesta, elr hur? ;) Fast det gick helt okej! :)

OCh vill ni veta en annan sak?! :D Jo, klart ni vill! Morris är nästan ingenting svullen bara jätte lite i karleden! Snacka om sköönt! Det han behöver är antagligen bara lindor efter hoppträning, så blir det här kanon!<3

Senare ska jag och camaro rida tsm med Matilda och Chiquita :) trevligt!

Förresten, bloggade jag igår om vad jag tkt om filmen? (: Jag tror inte jag gjorde det, men om så får ni ursäkta att jag skriver det igen!
DEN VAR AS BRA! :) Fast väldigt obehaglig! :P Men jag klarade mig! ;) jag hade ju andreas jämte mig! hahah!

Nu ska jag sätta på mina nya lösnaglar som jag fick av Leo :)
Puss<3/jojjo♥

Dagens outfit: hästkläder
Dagens humör: trött (;
Dagens roligaste: när Cornell lekte och sprang runt som en idiot i hagen ;) haha
Dagens tråkigaste: Smörja Phu's träns! xd
Dagens ros: Ger jag till Gustav för att han idag tog bort älg resterna! ;) haha
Dagens ris: Får alla som inte kommenterar! :(
Dagens hästpryl:Snyggt Mark.T schabrak! :)


Kommentarer
Postat av: Henny

jag väntar nog tills filmen kommer ut på dvd, det blir nog bäst så för min del ;) men va bra att den var bra :D

2009-10-26 @ 18:43:04
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

haha okej ;)

2009-10-26 @ 20:46:03
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0