PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

snabb update!

Idag vaknade jag och matilda runt halv 10 (: Skönt, även om jag lätt kunnat sova några timmar till.
Först åt vi frukost och sedan åkte vi in till hultsjö och kollade gymkana(stavning?) - det var rätt så roligt att se lite olika grenar oså där :) Sen skjutsade morfar ut mig och matilda till stallet då vi skulle mocka och allt det där ;) Visserligen blev det en skritt runda med Caffrey och Lucy också! ;) Efter det så blev det snabbt hem och äta lite och sen kom us flickorna! :D
Vi gjorde jätte coola spindel-negerbollar! :D woho! 
När klockan närmade sig halv 7 så gick jag, millan och ida ner till rondellen då idas pappa skulle komma och hämta dom och jag skulle bli hämtad av Jenny,Gustav och Matilda för vi skulle på bio - flickan som lekte med elden. Sjukt bra film! :) Den rekomenderas!
Sen ut till stallet igen och kolla lusan då hon inte verkade va helt pigg. Antagligen kolik som höll på att bli bättre, som tur va! Medans vi va där lärde jag Camaro att pussas! :D mihi, så söt är han min bebis! <3
Nu är jag hemma efter en lång dag!
Nu kommer dagens!
Pusshej/ jojjo♥

Dagens Outfit - Mörka Crocker jeans, svart linne (hm), rosa adidas jacka(dan's fritidsbod)
Dagens humör- glad för det mesta, just nu är jag trött!
Dagens roligaste- Bio:n :)
Dagens tråkigaste- hmm, inget har varit så tråkigt idag!
Dagens ros-får mamma och pappa!
Dagens ris- får Gustav för att han inte slänger älg "resterna" utan låter dom logga utanför verkstaden! ;) haha
Dagens hästpryl-  Grymt snygga skydd från JW!

Im in love.


Kommentarer
Postat av: Emelie

om var supersnyga, witakerskydden, vilka klaser tävlar du? :D

2009-10-27 @ 23:28:15
URL: http://weao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0