PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

tävling

Heeej! 
Idag är det lördag, 17/10-09, 2 dagar tills min födelsedag, ja du får kalla den vad du vill :)
På schemat var det tävling med phu eftersom jeffa inte kan rida nu när hon har butit handleden. Det gick bra förutom att jag red fel >.< Menmen, någon måste ju göra det ;) Phu var duktig iaf :)
Väl hemma så sate jag mig vid datorn en stund och sedan var det stallet igen! :) hah.
Jag var så duktig att jag faktiskt red morris med :) vi gjorde inget seriöst, vi lekte bara :) Det kunde han behöva tkt jag!

Imon är det täving igen. Fast det är bara jusse och sillan som ska vara med :) Jag tror jag blir flaggare eftersom hela sävsjö rk vet att jag är bäst på det! :D haha!

Förresten, henny, jag har mockat själv idag! :D:D:D:D wiho!
Det är bara henny som fattar ;) haha

jag gjorde om designen innan. jag kommer dock inte ihåg hur man ändrar färg pålänkarna "kommentarer" osv.?
Men ni får leta lite, hihi.

Nu ska jag kolla på riverside, sen ska jag göra lite läxor? elr så ska jag äta :)

take care!

pussar/jojjo♥


Kommentarer
Postat av: Hennypenny :)

haha, vad duktig du är jojjo ;) det gjorde jag med igår, fast inte idag (A) hihi

2009-10-18 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0