PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

tisdag.

                                                                                                Hej!

                                                                                                  Idag är det tisdag ch bara sex dagar
 kvar tills min födelsedag :) (jag har börjat
 räkna ner nu ;))
Skolan har varit bra, kemin var lite smått rolig mot slutet :D

Igår red jag camaro, han är knappt något svullen
 vilket är så grymt skönt! Och himla fin
är han också! :D
Gud, jag vet inte vad jag ska skriva längre?
 har ingenting i mitt liv som är sådär jätte kul?! -.-
 Mer en att jag ser fram emot fredag. hahah,
det är ju kanske lite kul att läsa, vad vet jag?
 Det är nämligen så
att om jag får
som jag vill så ska jag jaga på fre.....vänta lite nu, det snöar!
:O hallå, det snöar?! GOD JUL!
tillbaka till fredag. Jag vet att det låter
underligt men jag msåte ju fjäska lite för farfar! :D haha.
 Och på fredag eftermiddag ska jag och leo göra en grej med tina
 som en del av hennes 1 vecka försenade födelsedags present :D
Imon har jag idrotts prov, det kan suga mig! Man ser ju inte ens vad det står på pappret. Och på torsdag är det matte prov, det är ännu värre, jag måste nog sätta lite fart nu!

Puss/jojjo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0