PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Tjejmiddag!

Igår köpte leo en hamsteeeeeeeeer! (skrik) :D världens sötaste typ, bortsett från Tomas! ;)

Idag har det som vanligt varit skola :P Det har vell inte hänt något speciellt vad jag kan komma på nu iaf ;) Sen blir det tjejmiddag hps elisa :) det kommer bli kul tror jag! vi saknar dig bacon! <3
Och så tänkte jag ju att det kunde va kul att ha nåt nytt på sig ikv så det blev en kor jacka som jag letat efter rätt länge och trodde inte att det fanns att köpa sådana längre, men jag hittade en superfin på people :) Nu ska jag bara bestämma vad jag mer ska ha på mig (; hihi.

Imon blir det upp vid typ 07.30 :( då jag ska vara på plats vid församlingshemmet kl 08.30. Vi ska åka till stockaryd, jippi! (Y) Efter det blir det stallhöst-städning :)) kul! och imon kommer maja! Äntligen!!!! :D
Söndag blir det älggudstjänst i hylletofta då vi kommer få våra biblar , åh, en helg med härliga eva ! yes! :|

Nu måste jag äta sen sticker jag till leo :D
ha det bra blogg läsare, take care!
puss/jojjo♥


d.e.t k.a.l.l.a.s k.ä.r.l.e.k ! <3


Kommentarer
Postat av: fia

haha, du kan ju försöka att inte nämna till honom att jag tycker att det är dåligt(A) <3

2009-10-09 @ 16:00:26
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: Henny

Haha, låter kul med kyrkan ;) inte visste jag att du var sååå religös johanna? :P

2009-10-09 @ 21:07:38
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

sv henny.

jätte kul plutten ,verkligen! Trotsa inte min tro för fan!



HAHAH :D

2009-10-10 @ 14:38:27
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: johannabanna ((:

Sv fia



Hahah, ne då, jag gillar det inte heller P:

2009-10-10 @ 14:39:26
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0