PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

19 september!

Hej kära bloggläsare! :)

Jag tänker börja med att skriva Grattis Viktor på födelsedagen! :D<3
Nu har jag gjort det och tänker fortsätta detta inlägg med att idag är det 1 månad kvar tills jag fyller år och 2 månader kvar till lilla HennyPenny plutt vännen fyller 18 år! :D<3

Idag vaknade jag vid kvart i 11 :) skönt med sovmorgon. Det behövdes idag eftersom jag var på så kallat "lan" igår fast jag bara tittade på , hos Martin! :) Det var vell trevligt till han körde ut oss! ;o haha.
Innan dess hade jag varit i stallet red Morris som fortfarande verkar bra i benet! :D och så pratade jag med Viktor och Leo :) Trevligt.
Väl hemma gick jag och la mig i sängen då klockan var runt 11.

Idag ska jag även vara barnvakt åt Emil och Alma! :DD<3 Det ser jag fram emot! (som vanligt)

Förresten, igår när jeffa och jag var i stallet helt ensamma så hoppade ju narturligtvis Lucy ur hagen...igen! ;o
Men Jeffa fick in henne i boxen och så fick jag springa och hämta Tornado som va kvar i hagen! Men han har nog börjat vänja sig nu för han var ganska lugn endå! Men jag hade bara foppatofflor på mig och det känndes inte helt bra när man har en hoppande och skuttande fölunge jämte sig! ;> Men det gick ju bra! :)

Som ni ser har jag inte fått till någon ny design, men jag orkar inte! :P Ni får stå ut ett tag till! :)
Nej, nu måste jag plugga, jag har 2 prov tills nästa vecka! :<

Pusshej! :*


Kommentarer
Postat av: Henny

Haha, jag vet hur det är det med hästar som hoppar över staketet, det är helt hopplöst! vad har vi staket för liksom?

Grattis i förskott johanna :D och kul att morris är bättre! :D

2009-09-19 @ 18:56:53
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag säger det också? vad ska man göra?! xD

Grattis själv henny :) ja det är toppen :)

2009-09-20 @ 14:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0